zdobycie wiedzy teoretycznej z zakresu profesjonalnej obsługi klienta
przygotowanie uczestników do pracy na stanowiskach wymagających kontaktu z klientami
Zakres kształcenia
Wybrane zagadnienia prawne w pracy z klientem
Podstawy komunikacji interpersonalnej
Budowa własnego wizerunku – podstawy autoprezentacji
Zasady dobrego kontaktu z klientem
Trudny klient – reagowanie na agresywne i obraźliwe uwagi, krytykę, manipulację, nieuczciwość itp. Asertywność w relacjach z klientem
Metody skutecznego radzenia sobie ze stresem
Sztuka kontaktu telefonicznego i mailowego
Czas trwania
60 godzin
Dokument wydawany po zakończeniu szkolenia
Certyfikat oraz zaświadczenie wydane na podstawie § 22 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 652)